nade mennyivel jobb egy ilyen reklám, mint az, hogy "Az új Zenux mosószer 63%-kal jobb eredményt ért el a májusi fagyasztott cseresznye okozta háromnegyedes nadrág foltok halványításán, mint a másik kereskedelmi forgalomban kapható májusi fagyasztott cseresznye folt kiszedő szer!"
hmm. így utólag olvasva kicsit másra lett kihegyezve a fenti mondat, mint akartam, de lényeg a lényeg, hogy ha a konkurenciáról van szó, akkor szerintem lehessen használni a nevét. persze nem sima fikázásra.
4 megjegyzés:
Igen.
Ez a reklámok csúcsa.
A legjobb, mikor a végén otthagyja :)
amúgy ez nem pofátlanság a Cocával szemben? ;)
nade mennyivel jobb egy ilyen reklám, mint az, hogy "Az új Zenux mosószer 63%-kal jobb eredményt ért el a májusi fagyasztott cseresznye okozta háromnegyedes nadrág foltok halványításán, mint a másik kereskedelmi forgalomban kapható májusi fagyasztott cseresznye folt kiszedő szer!"
hmm. így utólag olvasva kicsit másra lett kihegyezve a fenti mondat, mint akartam, de lényeg a lényeg, hogy ha a konkurenciáról van szó, akkor szerintem lehessen használni a nevét. persze nem sima fikázásra.
jaja... például szerintem korrekt, ha a mobilcégek a percdíjaikat hasonlítják össze a reklámban.
ilyen már volt nálunk és betiltották.
Megjegyzés küldése