teknősbéka a salmiakban

kedd, január 29, 2008

green dragon

ma majdnem megkérdőjeleződött egy gondolatom. épp egy régóta esedékes nagy témákról folyó beszélgetésnek azon szakaszán jártunk, amin a vallás, a hit volt a téma, mikoris a következő hangzott el irányomba: szóval te abban hiszel, hogy van válasz! te is hívő vagy, hiszel valamiben!
itt egy pillanatra meg kellett állnom. én, mint hívő? persze.. az a szomorú, hogy nem is láttam rögtön a hibát. pedig igencsak szembeötlő. ugyanis én nem abban hiszek, hogy van válasz, én csak azt mondom, hogy nem tudom mi a válasz, a hívők meg kitalálnak egy választ és hisznek benne. Nagy külünbség!

Ezen kívül is volt még pár érdekes kérdés a diskurzus(márcsak a szókincsem fitogtatása miatt) során, úgymint szoktam-e várni egy-egy pillanatot, eltervezni milyen lesz? szeretem az ilyen kérdéseket, mert ezeken el kell gondolkodni, mielőtt válaszolsz. végül arra jutottam, hogy szoktam, de nem mindenfélét. vannak területei az életnek ahol igen, máshol egyáltalán nem.

csak így tovább Obama!

Nincsenek megjegyzések: