teknősbéka a salmiakban

szombat, augusztus 02, 2008

tűzoltóságon

pozitív meglepetés. odaballagtunk az ajtóhoz, amire ki volt írva, hogy ügyfélszolgálat hétfőn szerdán meg pénteken van. azért megpróbáltam kinyitni az ajtót, és sikerült. de gondoltam úgyse tudnak segíteni, így vissza is zártam. ekkor újra kinyílt, s egy tűzoltó érdeklődött, hogy mégis mit szeretnénk. elmondtam, hogy német volt cserediák osztálytársam szeretne egy tűzoltóságos pólót a barátjának. megtudtuk, hogy mindenkinek csak a saját pólója van (ami meg kell venniük), de menjünk be, majd meglátjuk. körbevezetett minket, elmondta mi micsoda, megmutatta az autók felszerelését meg mindent. aztán megkérdezte mekkora póló kellene, meg megbeszéltük, hogy cserébe kapnak majd német tűzoltóságos pólót, ha megadják a címet. kiderült, hogy neki nincs L-es vagy XL-es pólója, de szólt a főnöknek (műszak parancsnok?), aki olyat hord. ő fel invitál minket a szekrényekhez, kivesz 3 pólót, lerakja az asztalra, hogy tessék választani. aztán ad egy névjegykártyát a címmel, megkérdezi körbe akarunk-e nézni (a társa szól, hogy ez már megvolt), majd elköszönünk. és végig nagyon kedves volt mindenki, lelkes, hihetetlen volt. mindezt egy szombat délután. (ugye mondanom se kell, hogy nem kértek idegenvezetői díjat, sőt belépő se volt..)

2 megjegyzés:

Nap írta...

a tűzoltók jófejek ezt andi apukája bizonyítja.

Szélleány írta...

a mentősök is ezt pedig az én apukám :)