teknősbéka a salmiakban

kedd, szeptember 30, 2008

mvk és a bérletek

21-én járt le a bérletem. jó utasként vettem is újat, se be is raktam az régi mögé. egy hétig utaztam a régivel. azon nem lepődtem meg, hogy a sofőr nem vette észre, hol van neki arra ideje, hogy ellenőrizze a dátumot. azon már jobban, mikor az ellenőr se. aztán hétvégétől egy szintén lejárt, pesti bérlettel járok. egyelőre semmi gond. pedig szerintem elég látványos, hogy nem sárga, hanem kék. furcsa ez. (legalábbis miskolci szemmel)

3 megjegyzés:

bemapoe írta...

Én is felmutatom néha a misoklci bérletet az ellenőrnek (a gonosz metrósoknak, akik 5-en vannak, nem merem) és semmi.

Ezek szerint a jelenség városfüggetlen.

lightpost írta...

bezzeg velem kötekedni kezdtek, hogy ez mi, ezt én gyártottam-e, és az istennek nem bírták megérteni, hogy más városok is vannak, ahol szintén van tömegközlekedés, meg bérlet...

lamadou írta...

:D :D