teknősbéka a salmiakban

szerda, január 14, 2009

szalonnássajtos

valamiért sok eladóban nincs meg a tudat, miszerint ő a szolgáltató. tehát ő szolgáltat. ő nyújt valamit. amiért én pénzzel fizetek neki. és azzal letudom. nem nekem kell kedvesnek lennem, hanem neki. nem hülyeség ez az "a vevőnek mindig igaza van"-policy. de legalábbis ha nincs is igaza, akkor se leszünk bunkók. én legalábbis így gondolom.

5 megjegyzés:

bemapoe írta...

Ezen én is fel tudom cseszni magam.

Tegnapelőtt például a pénztáros a kollegájával beszélgetett, 180°-ban elfordulva tőlem, nekem nem köszönt, hátranyújtotta a kezét, úgy adtam oda a kártyámat (rám se nézett, végig), utána visszaadta kártyámat meg a blokkot, továbbra is beszélgetett, nem köszönt, kátszer hangosan ráköszöntem, nem köszönt.

Összesen egy tiztedmásodpercre se látta az arcomat.

lamadou írta...

nem értem, hogy miért megy valaki ilyen helyre dolgozni, ha nem akar a vevővel foglalkozni.

Tomi írta...

hmm, életben akar maradni?

lamadou írta...

sok emberrel találkoztam már, aki életben akart maradni, nem akart vevőkkel foglalkozni ééés nem dolgozott ilyen helyen!

a másik meg, hogy minek veszik fel?

Nap írta...

én azt szeretem mikor telefonálnak.
a legjobb mikor ott várok türelmesen a pultnál és hallgatom, hogy tejóisten_és_még_mindég_nem_hagytad_ott?
felhívnám a figyelmeteket a mindég kifejezésre meg a mondat további részeire, hogy dehiszen_az_egy_pöcsfej.