teknősbéka a salmiakban

szombat, április 16, 2005

ÁÁÁ

Tesóm épp nézi a Megasztárt. Most énekelt valami Torres Dani. A Tankcsapdától a Mennyország Touristot énekelte. Nem igazán szeretem a rockot, de azt a számot igen. Viszont nem hiszem el, hogy ezt ilyen sz@rul is el lehet énekelni. Ez nem az a szám. A szöveg ugyanaz, de minden más... Én nem szeretem bántani az embereket, főleg ha bátrak, de ami nem megy azt ne mkéne ennyire erőleteni. Most meg sok hülye kiscsaj ordítozik. Ráadásul a zsűri dícséri. Ilyen nincs. Ezek szerint ennyire rossz fülem van. Mindegy nem ebből akarok megélni. De hogy ennyire másként halljak... na mindegy. Amúgy ma voltam a telken. 3 és fél órát! A derekam meghalt. Szegény én. tessék sajnálni. Kapáltam egy csomót, ületettem, locsoltam, hordót töltöttem. Mit gondolsz ide tévedt olvasó, melyik volt a legfárasztóbb? Az ületetés! Hagymát ültetni eléggé megterhelő a deréknak.
Aú. még mindig fáj. A kapálás nem is olyan rossz. Tényleg az jutott eszembe, hogy nyáron körbeutazom Európát. Lehet kapni InterRail nevű dolgot (bérletszerűség) amivel lehet utazgatni sokat. Ez kell nekem. Valami 70-75k-ért már vihetem is. Király. Már csak pénz kéne. Amúgy egy honlapon valami olyasmit láttam, hogy csak 3-8 napig lehet vele utazni, és egy hónapig érvényes. Én úgy képzeltem el, hogy egy hónapig annyit utazok amennyit akarok. Ezek szerint mégsem. Akinek van tapasztalata ilyennel kapcsolatban, nem habozzon ossza meg velem. Meg amúgy is. Írjatok. Unatkozom. Asszem ennyi elég lesz. Buy Buy! (angolról lestem el. Ügyes mi?)

Nincsenek megjegyzések: