teknősbéka a salmiakban

szombat, április 09, 2005

Üdv

lamadou vagyok egy miskolci srác. Ma úgy döntöttem, el kezdem írni a saját kis naplómat. Ha már erre tévedtél, akkor olvass bele, és ha hozzáfűznivalód van akkor küldd el ide: lamadou@gmail.com .
Tehát, ma végre befejeződött a fizikótherápiás kezelésem (egy régebbi térdsérülésem miatt jártam, majd később leírom mi volt.). Már nagyon untam. Suli előtt vagy után 15 percig ülni egy helyben. Dögunalom. Ráadásul néha fáj. Na mindegy. Most éppen beszerzek néhány dolgot a holnapi filmnézéshez. Egyik osztálytársamékhoz (egyik legjobb barátom az osztályban) megyek, és megnézünk néhány jó horrort. De előtte még mehetek ki apával a telekre. hip-hip Hurrá... Kinek van kedve ilyenkor oda menni? Vagy akinek van az nem vigye magával a fiát... De legalább a hajam ma megmaradt. Már elég hosszú. Tudni kell rólam, hogy félvér vagyok, édesapám mauritán. Ehhez kötődik, hogy mindeig csak pénteken vág hajat. Nekem mindig ő szokta levágni (jól is csinálja). De most nem akarom, hogy levágja. Jó ez nekem így. Na asszem most ennyi, majd ha eszembe jut valami akkor írok. Jóccakát!

Nincsenek megjegyzések: