teknősbéka a salmiakban

szombat, július 26, 2008

dejófejvagyok

jöttek hittéríteni. és nem küldtem el őket a fenébe, sőt végighallgattam őket, még a füzetet is elvettem! mindezt angolul(itt-ott vicces nyelvtannal) tették, mert ők was told that I speak english. még a nagy könyvből is felolvastak. meg megkérdezték, hogy házas vagyok-e. az egy dolog, hogy az arcszőrzetem ijesztő, meg öregbít, de könyörgöm, 18 vagyok! mindenesetre nagyon kedves voltam. még azt se mondtam, hogy ateista vagyok, meg különben is, ha már egyistenhit akkor az iszlám. dejófejvagyok.

3 megjegyzés:

nevembalint írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
bemapoe írta...

Én mondtam nekik, hogy ateista vagyok, sőt azt is, hogy soha nem fognak tudni megtéríteni, viszont lehet, hogy elmegyek hozzájuk a házukba és meghallgatom őket, merthogy engem a vallás pusztán tudományos alapon érdekel, történelmi érdekességként.

én írta...

:D, öcsi készen vagy
de roppantul büszke vagyok rád