teknősbéka a salmiakban

hétfő, február 18, 2008

mit teszel?

mit csinálsz, ha az orvosi rendelő várójában, miután fél órát vártál, és te jönnél, egy öreg pár betipeg eléd a rendelőbe? tekintettel arra, hogy ők közvetlenül utánad jöttek, csak ti tudjátok, hogy te voltál ott hamarabb, a váróban gubbasztó többi ember nem. gyorsan odamész, félrelököd őket és bemész? oda szólsz, hogy "Elnézést, de én voltam itt hamarabb..."? és ha tovább mennek? leállsz vitatkozni velük? vagy hagyod a francba az egészet? én hagytam. ettől függetlenül meglehetősen bosszant az eset. mert ha megkérnek, akkor azt mondom rendben, tessék bemenni. de így? mégcsak nem is az volt, hogy nem vettek észre, a bácsi egyenesen rám nézett, mikor bement. én is ott vártam fél órát (sőt, még többet is, mint ők), én is mennék már (halkan, gonoszan kérdezem, hogy ők már hova sietnek? de most komolyan..) dolgomra. mégse előzöm be az előttem lévőt.
és még csodálkoznak, ha nem szeretem az embereket.

5 megjegyzés:

lightpost írta...

csúnyán kell rájuk nézni.

egyébként azon gondolkozom, hogy ha "a B6 vitamin hiányát leggyakrabban hiányos táplálkozás, gyógyszerhatás (pl. hormonális fogamzásgátlók), rendszeres alkoholfogyasztás okozza", ebből vajon melyik vonatkozik rád? :D

lamadou írta...

:D
Nincs nekem B6 hiányom, illetve van, mármint a blog. de a szervezetemben teljesen rendben vannak a vitaminok :) (legközelebb utánanézek mi okoz egy-egy betegséget, mielőtt egy blog címéül választom :P)

Nap írta...

B6 az nem egy terem?

lamadou írta...

az is :) ennek a címnek rengeteg értelmezése lehet. (természetesen direkt ilyet akartam :) )

annalight írta...

nekem van b6 hiányom
:D
(a felsoroltakból egy csomó ok miatt)