teknősbéka a salmiakban

szerda, február 27, 2008

és ha már így belejöttem a kérdezgetésbe:

hey, járókelő!
megállnál egy pillanatra? köszönöm, lamadou vagyok, igen én is örvendek.
elárulnád nekem, hogy miért dobtad el a csikket a kuka mellé?
jajj, persze, hogy nekem nem jutott eszembe! még a végén meggyullad a szemét. ... várj csak még egy kicsit! a kuka fémből van, az oldalán el tudnád nyomni a az égő részt, aztán kidobni a maradékot, és nem is gyújtod fel a várost! sőt, most látom van kis csikkes 'csésze' is a kukán. akár oda is tehetnéd legközelebb, nem gondolod?...
igen, neked is szép napot!

...

várjon hölgyem, segítek!
hogyhogy miben? látom, hogy otthon hagyta a fehér botját a kutyával együtt. jöjjön csak, segítek.
hogy tetszik mondani? hogy nem vak?
akkor biztos mozgáskoordinációs problémái vannak. így van, nemde?
nem? nahát, ezesetben nem értem a dolgot.
hát azt, hogy miért dobná el másfél méterre a szemetestől a csokispapírt? hisz nem feltételezem magáról, hogy ön valami gonosz összeesküvés részeseként azon dolgozik, hogy rombolja a városképet és fölösleges munkát csináljon takarítóknak. azt meg végképp nem gondolom, hogy nem tud gondolkodni a néni. vagy mégis ez a helyzet?
én kérek elnézést.

mottó: hulladékgyűjtő az egész világ!

6 megjegyzés:

Nap írta...

Lamadou a köztisztaságért. szép.
ma felvettem egy csokispapírt a boltunk előtt.

lamadou írta...

végülis így nagy betűvel írva sem néz ki rosszul.. még emészgetem egy darabig:)
és a társadalom nevében köszönöm a csokispapír-felszedést.

Nap írta...

öhm bocs. l
és ó nagyon szívesen igazán nincs mit vágjatok már hozzám egy nootebookot emaiatt a nagylelkű és Önzetlen cselekedetem miatt.
mondjuk.

lightpost írta...

én egy időben azon gondolkoztam, hogy hordok majd magammal egy zacskóban cigarettacsikkeket (meg egy másikban szemetet), és ha valaki eldob egy csikket, akkor szépen elkezdem én is odadobálni amellé. ezzel csak az a baj, hogy egyrészt a végén úgyis nekem kellene többet összeszednem, másrészt úgysem tanulna belőle, ha már most is ilyen intelligens, harmadrészt meg nem vagyok elég nagydarab és kopasz ahhoz, hogy bátran merjek kötekedni. :D

lamadou írta...

ez tetszik :)
majd mikor láncdohányos leszek (not!), akkor összegyűjtöm a csikkjeimet, és ilyet játszom, persze csak a nagy kigyúrt barátaim társaságában.
vagy inkább ezt: felkéredzkedek egy lakásba valami olyan hely felett, ahol gyakran dobálják el a csikkeket, megvárom míg valaki eldobja, aztán a nyakába borítom a zacskó tartalmát.
muhaha, gonosz_kacaj

lightpost írta...

igazából lehet, hogy mi vagyunk a züllött lelkűek? :D