teknősbéka a salmiakban

péntek, március 21, 2008

?

az előbb említett "NJA-értékelés: 15-én is az ÁVH támadott az emberekre és nem fordítva" írás után jutott eszembe, hogy valamit nem értek: ha én békésen tüntetni megyek, miért van nálam molotov-koktél, és miért takarom el az arcom? azt hittem büszke vagyok arra amit képviselek. a másik meg, hogyha már ott vagyok a tüntetésen, és elfajulnak a dolgok:ha azt hallom, rendőri utasításként, hogy hagyjam el a területet, miért nem teszem? az meg már el is törpül ezek mellett, hogy miért rongálom a saját városomat?
hiába, úgy tűnik van még mit tanulnom a demokráciáról..

2 megjegyzés:

lightpost írta...

és miért az önkormányzat teszi utánuk rendbe a várost? miért nem vetnek ki rá renoválási adót, vagy rongálási bírságot, vagy közmunkát... nem biztos hogy jól gondolom, de szerintem normális ember nem töri szét és gyújtja fel a saját városa utcáit csak azért, mert nemzeti ünnep van...

lamadou írta...

biztos bennünk van a hiba..